Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Σ 'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΟΤΑΝ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΧΑΝΟΝΤΑΙ
ΜΑ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ 
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ 
ΤΟΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ
ΟΤΑΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ
                  Σ 'ΑΓΑΠΩ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ <<ΑΘΕΛΑ>> ΤΑ ΛΑΘΗ
ΜΟΥ     ΔΙΟΡΘΩΝΟΜΑΙ.............
ΜΕΣΑ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ
ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ
               Σ' ΑΓΑΠΩ
ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΥΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ
ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΥΕΙΝΑΙ
ΦΤΙΑΧΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΣΟΥ
             Σ 'ΑΓΑΠΩ
ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ?

ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ
ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ
ΤΟ ΤΥΧΕΡΟ ΤΖΟΚΕΡ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝ
ΜΙΑ ΖΩΗ..
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΗΡΕΜΩ
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΟΥ
ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
                    ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ.....

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
   ΠΟΥ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ

       Σ 'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
           ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ
              ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΗ....

                 Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
                      ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου